7/4/09

Animacions lectores a Quart de Poblet

La Biblioteca Municipal de Quart de Poblet ha programat per a aquest mes d'abril un interessant programa d'actes per tal de cel·lebrar el Mes del Llibre. Entre els actes he estat, del 30 de març a l'1 d'abril, fent animacions lectores entre els xics i xiques de 5é de tots els col·legis del poble.
Com sempre que faig aquestes animacions, m'ho he passat pipa: ells creuen que jo els vaig a ensenyar coses, quan el que realment faig és aprendre. Poques vegades té un il·lustrador millor oportunitat per conéixer el seu públic, els lectors, aquells que s'han mirat els seus llibres. És per tant la millor ocasió per saber que n'opinen, si els agraden, si he fet bé el meu treball.

Des d'ací vull agrair a Ana i a tot el personal de les biblioteques de Quart la seua col·laboració i ajuda. També als coordinadors i mestres que hi han participat, i sobre tot als xiquets i xiquetes de Quart que m'ensenyen a estimar cada dia més la meua professió.