25/5/10

Exposició a Finestrat


Aquest dilluns s'inaugura l'exposició "Conte contat, conte il·lustrat" amb les meues il·lustracions i dibuixos a Finestrat, un poble preciós (que és el meu!) a la Marina Baixa. El Col·legi Públic Puig Campana, un any més, ha tingut el detall d'invitar-me a mostrar el meu treball als seus alumnes, però també, en aquesta ocasió, a la resta del poble. I on millor una mostra d'il·lustracions que el saló d'exposicions de la Biblioteca pública, ben a prop dels llibres dels que en formen part.

El primer dia, el dilluns 31 de maig, tindrà lloc la inauguració, amb la visita al llarg del dia de tots i totes els xiquets i xiquetes del col·legi, als qui faré una visita guiada... I espere que a partir d'eixe dia tornen amb els seus familiars, pares i mares.

Infinites gràcies a un col·legi com aquest que valora tant la il·lustració com a element de foment de la lectura, que és capaç d'implicar l'Ajuntament i de mobilitzar tots els seus alumnes per visitar l'exposició, i que em dóna l'oportunitat de mostrar el meu treball en el poble on tinc les meues arrels.

Aquesta activitat, també un any més, compta amb la col·laboració de l'editorial Bromera i de l'Ajuntament de Finestrat. Estarà oberta fins el 15 de juny, en l'horari propi de la biblioteca.